0,00 zł
İadeler ve şikayetler
Şikayetler
MasterWeld Sp. z o.o., teklifindeki ürünlerin resmi temsilcisidir – ve ilgili malların garantisinden biz sorumluyuz (şartları garanti kartında belirtilmiştir). Garanti kapsamında, garanti kartında belirtilen resmi üretici servisimize bir talepte bulunmak mümkündür.
Niceliksel veya niteliksel bir şikayet durumunda, siparişi teslim eden kişinin huzurunda bir hasar raporu hazırlanması tavsiye edilir.
Şikayet süreci, müşterinin talep için yasal dayanak seçimine bağlıdır:
üretici garantisi (şikayetin garanti kartında belirtilen süre ve şartlar dahilinde işleme alınması ve uygulanması)
veya Satıcının kusur garantisi (30 Mayıs 2014 tarihli Tüketici Hakları Yasası uyarınca prosedürün seyri).
Satıcı, 30 Mayıs 2014 tarihli Tüketici Hakları Yasası hükümleri uyarınca satın alınan Malların fiziksel kusurlarından sorumlu olacaktır.
Müşteri haklarının ihlalinden kaynaklanan şikayetler şu adrese gönderilmelidir: masterweld@paton.pl
Her şikayeti 14 gün içinde değerlendireceğimizi taahhüt ederiz. Sürenin uzatılması durumunda, müşteriyi şikayetin ele alınacağı kesin tarih konusunda bilgilendireceğiz. Şikayetin işleme alınması için son tarihin (14 güne kadar) bir tamamlanma tarihi olmadığını belirtiyoruz.
Şikayetin kabul edilmemesi halinde, müşteri 14 gün içinde mağazanın pozisyonu hakkında yazılı olarak bilgilendirilecek ve kararın nedenleri belirtilecektir. Belirtilen süre içinde böyle bir bilgi verilmemesi, şikayetin kabul edildiği ve yerine getirildiği anlamına gelir.
Tüketici hak ve menfaatlerinin ihlaline ilişkin davalar Tüketici Ombudsmanına götürülebilir:
şahsen,
posta yoluyla yazılı olarak
veya ePUAP platformunda bulunan elektronik başvuru aracılığıyla elektronik olarak.
Hukuki yardım veya tavsiye almak için, söz konusu konuyla ilgili tüm belgelerin (örneğin sözleşmeler, faturalar, garanti belgeleri, makbuzlar) ibraz edilmesi gerekmektedir.
Şikayet prosedürünü başlatmak için, aşağıda bulunan özel bir şikayet protokolünü indirmeniz, doldurmanız ve aşağıdaki üç formdan biriyle bize ulaştırmanız gerekir:
Taranmış olarak e-posta ile gönderme: masterweld@paton.pl
MasterWeld Sp. z o. o. 4 Kapitałowa Street, 35-213 Rzeszów adresine posta yoluyla gönderme
Mağazamızda şahsen teslim – MasterWeld Sp. z o. o., 4 Kapitałowa Street, 35-213 Rzeszów.
Protokol-reklamasyon-MasterWeldİndir
Online mağazada iadeler
Her müşteri, uzaktan akdedilen bir sözleşmeden 14 günlük bir süre içinde herhangi bir neden göstermeksizin cayma hakkına sahiptir (ürüne veya son bileşen parçasına sahip olduğunuz günden itibaren sayılır).
Sözleşmeden caymak için lütfen Cayma Beyanını doldurun ve masterweld@paton.pl adresine gönderin.
Model form zorunlu değildir – kesin bir beyan olan başka herhangi bir cayma şekli de işe yarayacaktır.
Son çekilme tarihine uymak için bu bilgiyi son tarihten önce göndermek yeterlidir.
Model-formul-separation-from-contract-masterweldİndir
Mahkeme dışı şikayet ve telafi prosedürleri.
Tüketici, mahkeme dışı şikayet ve telafi prosedürlerinden yararlanabilir. Tüketici, çevrimiçi satın alımlarla ilgili anlaşmazlıkların dostane çözümüne yönelik olanaklardan yararlanmak isterse, şikayetini, örneğin http://ec.europa.eu/consumers/odr/ adresinde bulunan AB çevrimiçi ODR platformu aracılığıyla iletebilir.
İadeler hakkında detaylı bilgi
Satış sözleşmesinden cayma
Herhangi bir sebep göstermeksizin 14 gün içinde bu sözleşmeden cayma hakkına sahipsiniz.
Tek bir malın satışı durumunda, cayma süresi, malı teslim aldığınız günden veya taşıyıcı dışında ve sizin tarafınızdan belirtilen üçüncü bir tarafın malı teslim aldığı günden itibaren 14 gün sonra sona erecektir.
Ayrı ayrı teslim edilen birden fazla malın satın alınması durumunda, cayma süresi, son malın mülkiyetini edindiğiniz veya taşıyıcı dışında ve sizin tarafınızdan belirtilen üçüncü bir tarafın son malın mülkiyetini edindiği günden itibaren 14 gün sonra sona erecektir.
Taksitler veya parçalar halinde teslim edilen malların satın alınması durumunda, cayma süresi, son taksiti veya parçayı teslim aldığınız veya taşıyıcı dışında ve sizin tarafınızdan belirtilen üçüncü bir tarafın son taksiti veya parçayı teslim aldığı günden itibaren 14 gün sonra sona erecektir.
Malların belirli bir süre boyunca düzenli olarak teslim edilmesini öngören bir sözleşme söz konusu olduğunda, cayma süresi, ilk parçanın mülkiyetini edindiğiniz veya taşıyıcı dışında ve sizin tarafınızdan belirtilen üçüncü bir tarafın ilk parçanın mülkiyetini edindiği günden itibaren 14 gün sonra sona erecektir.
Cayma hakkınızı kullanmak için bizi bilgilendirmelisiniz, yani MasterWeld Sp. z o. o., 35-213 Rzeszów, ul. Kapitałowa 4, telefon no: 22 290 86 96, e-posta: masterweld@paton.pl bu sözleşmeden cayma kararınızı açık bir beyanla (örneğin, posta, faks veya e-posta ile gönderilen bir mektup) bildirmelisiniz. Web sitemizde bulunan model cayma formunu kullanabilirsiniz, ancak bu zorunlu değildir.
Ayrıca, https://paton.pl/zwrot-towaru/ web sitemiz üzerinden bir cayma formu veya başka bir kesin beyanı elektronik olarak doldurabilir ve gönderebilirsiniz. Bu seçeneği kullanmanız halinde, cayma bildiriminizin alındığına dair bir onayı gecikmeksizin size dayanıklı bir ortamda (örneğin e-posta yoluyla) göndereceğiz.
Satış Sözleşmesinden çekilmeniz halinde, sözleşme akdedilmemiş sayılacaktır.
Cayma süresine uymak için, cayma hakkınızın kullanımına ilişkin bildiriminizi cayma süresi sona ermeden önce göndermeniz yeterlidir.
Tüketici, Satıcı teklifini kabul etmeden önce Satış Sözleşmesinden cayma beyanında bulunmuşsa, teklif bağlayıcı olmaktan çıkacaktır.
Satıcı, Malların Tüketiciye Teslim masrafları da dahil olmak üzere Tüketici tarafından yapılan tüm ödemeleri derhal, ancak en geç Tüketicinin Satış Sözleşmesinden cayma beyanını almasından itibaren 14 gün içinde geri ödemekle yükümlüdür. Satıcı, Malları geri alana veya Tüketici Malları geri gönderdiğine dair kanıt sunana kadar (hangisi daha önce gerçekleşirse) Tüketiciden aldığı ödemeleri geri ödemeyebilir.
Cayma hakkını kullanan Tüketici, Satıcı tarafından sunulan en ucuz olağan teslimat yöntemi dışında bir teslimat yöntemi seçmişse, Satıcı, Tüketicinin maruz kaldığı ek masrafları Tüketiciye geri ödemekle yükümlü olmayacaktır.
Tüketici, Malları derhal, ancak Satış Sözleşmesinden cayma tarihinden itibaren en geç 14 gün içinde Satıcıya iade etmekle yükümlüdür. Son teslim tarihine uymak için, Malların bu sürenin bitiminden önce Satıcının adresine iade edilmesi yeterlidir.
Cayma durumunda, Tüketici olan Müşteri yalnızca Malların iadesinin doğrudan masraflarını üstlenecektir.
Mallar, doğası gereği olağan şekilde posta yoluyla geri gönderilemiyorsa, Satıcı, Tüketiciyi Mağazanın Web Sitesinde ürünün iade maliyeti hakkında bilgilendirecektir. Bu tür bir iade sevkiyatının maliyeti maksimum 150 PLN olarak tahmin edilmektedir (esas olarak palet sevkiyatı gerektiren büyük boyutlu paketler için geçerlidir).
Tüketici, Malların doğasını, özelliklerini ve işleyişini tespit etmek için gerekli olanın ötesinde kullanımlarından kaynaklanan Malların değerindeki herhangi bir azalmadan sorumlu olacaktır.
Tüketici, Tüketici için herhangi bir maliyet içermeyen başka bir geri ödeme yöntemini açıkça kabul etmedikçe, Satıcı, Tüketici tarafından kullanılan aynı ödeme yöntemini kullanarak ödemeyi geri ödeyecektir.
Tüketicinin cayma hakkı aşağıdaki durumlarda hariç tutulur:
Fiyatın veya ücretin, tüccarın kontrolü altında olmayan ve cayma süresinin bitiminden önce meydana gelebilecek finansal piyasadaki dalgalanmalara bağlı olduğu bir sözleşme;
prefabrik olmayan, tüketicinin spesifikasyonlarına göre üretilmeyen veya tüketicinin bireysel ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik olmayan bir ürünün tedarikine ilişkin bir sözleşme;
edimin konusunun hızla bozulan veya raf ömrü kısa olan bir mal olduğu bir sözleşme;
ifa konusunun, sağlık veya hijyenik nedenlerle açıldıktan sonra iade edilemeyen kapalı bir ambalaj içinde tedarik edilen bir ürün olduğu bir sözleşme, ambalajın teslimattan sonra açılmış olması halinde;
ifa konusunun, teslimattan sonra doğası gereği diğer kalemlerden ayrılamaz hale gelen bir kalem olduğu bir sözleşme;
satış sözleşmesinin akdedilmesi sırasında fiyatı üzerinde anlaşmaya varılan, teslimatı ancak 30 gün sonra gerçekleşebilen ve değeri tüccar tarafından kontrol edilemeyen piyasadaki dalgalanmalara bağlı olan alkollü içeceklerin tedarikine ilişkin bir sözleşme;
Tüketicinin tacirden acil onarım veya bakım yapmak amacıyla kendisine gelmesini özellikle talep ettiği bir sözleşme. Tacir, tüketici tarafından talep edilenlere ek olarak hizmet veya onarım veya bakımın gerçekleştirilmesinde zorunlu olarak kullanılan yedek parçalar dışında mal sağlarsa, tüketicinin ek hizmetler veya mallar için cayma hakkı vardır;
Teslimattan sonra ambalajın açılması durumunda, kapalı ambalaj içinde tedarik edilen ses veya görüntü kayıtlarının veya bilgisayar programlarının tedarikine ilişkin bir sözleşme;
abonelik sözleşmesi hariç olmak üzere, gazete, süreli yayın veya dergi tedarikine ilişkin bir sözleşme;
halka açık bir müzayedede yapılan bir sözleşme;
ALGAN METAL SANAYİ ve TİCARET A.Ş.
Sahil Bulvarı, Özek İş Merkezi D Blok No:5-6 Tersaneler Bölgesi Tuzla
34947 Istanbul – TURKIYE
Yardıma mı ihtiyacınız var? Bizi arayın:
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.
- Image
- SKU
- Rating
- Price
- Stock
- Availability
- Add to cart
- Description
- Content
- Weight
- Dimensions
- Additional information
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.